مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مخالفت خانواده پسر با ازدواج و راه حل آن

مخالفت خانواده پسر با ازدواج امری است که بسیاری از زوجین با آن مواجه شدهاند. این روز ها برای بسیاری از داماد ها پیش می آید که دختری را برای ازدواج می پسندند ولی خانواده با انتخاب او مخالفت می کنند. در بسیاری از موارد این امر سبب شروع یک جنگ تمام و عیار بین داماد ها و خانواده ها برای اثبات درست و غلط بودن انتخاب وی می شود.

 

برای دریافت مشاوره ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

بهترین روش جلوگیری از بارداری بعد از رابطه جنسی و مقاربت

این روش ها برای جلوگیری از بارداری بعد از برقراری رابطه و مقاربت استفاده می شود و برای زمان هایی که فرد روش های پیشگیری از بارداری را رعایت نکرده و یا نقص غیر قابل پیش بینی در روش مورد استفاده پیشگری (مانند پاره شدن کاندوم در حین رابطه ) رخ داده است، مناسب می باشد. بنابراین بعضی از افراد این روش را (( قرص روز بعد )) نیز می نامند. روش جلوگیری از بارداری بعد از رابطه با استفاده از قرص های هورمونی صورت می گیرد که باید طی 72 ساعت پس از برقراری رابطه جنسی استفاده گردند. بهتر است قبل استفاده از این روش باید پژشک و فرد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره  9099075228  تماس حاصل نمایید.

   ادامه مطلب ...

قرص لیتیوم چیست ؟ عوارض قطع و مصرف دارو لیتیوم کدامند ؟

لیتیوم برای تثبت کردن حالت خلقی به کار می رود اما چگونگی عملکرد این داور هنوز مشخص نشده است. از لیتیوم باری درمان اختلالاتی مانند افسردگی، شیدایی، اختلال دو قطبی و ... استفاده می شود. مصرف زیاد این دارو بسیار خطرناک می باشد و برای بدن مضر و سمی است. به همین دلیل حتما باید قبل از شروع به مصرف داروی لیتیوم، مقدار دقیق مصرف توسط درمانگر به طور دقیق مشخص شود. در چند هفته اول مصرف داروی لیتیوم باید با آزمایش خون منظم در چند هفته توسط درمانگر کنترل شود تا مطمئن شوید که مقدار مناسبی از دارو را مصرف می کنید.

 

برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس حاصل فرمایید.

   ادامه مطلب ...

مرکز مشاوره روانشناسی گلستان | آدرس بهترین مراکز مشاوره روانشناسی گلستان

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گلستان کجا است؟ بسیاری از شهروندان گلستان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گلستان هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی گلستان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گلستان می باشد. اسم و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی گلستان در ادامه این مقاله آورده شده است.

 برای اطلاع دقیق از آدرس بهترین مراکز مشاوره روانشناسی گلستان و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریف تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

  

ادامه مطلب ...

مرکز مشاوره روانشناسی گیلان | آدرس بهترین مراکز مشاوره روانشناسی گیلان

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گیلان کجا است؟ بسیاری از شهروندان گیلان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گیلان هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی گیلان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گیلان می باشد. اسم و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی گیلان در ادامه این مقاله آورده شده است.

 برای اطلاع دقیق از آدرس بهترین مراکز مشاوره روانشناسی گیلان و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریف تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...