مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

درمان سندروم داون

هنوز روشی قطعی برای درمان سندروم داون یافت نشده است. درمان هایی که امروزه در مراکز مربوطه برای این کودکان به کار برده می شود، با توجه به علائم و ویژگی های فردی آن ها متفاوت و گسترده می باشد. سندروم داون یک بیماری ژنتیکی است که فرد به جای 46 کروموزوم 47 کروموزوم دارد. بارداری در سن بالا و سابقه ژنتیکی اصلی ترین عوامل ابتلا به این سندروم شناخته شده اند. خوشبختانه امروزه با اقدامات آموزشی و پزشکی تا حد زیادی می توان از نشانه های ظاهری و مشکلات یادگیری این کودکان کاست. تا در بزرگسالی حتی بتوانند به طور مستقل زندگی بکنند. در ادامه مقاله به شرح روش های درمانی برای از بین بردن مشکلات این کودکان پرداخته ایم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه درمان سندروم داون می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : درمان سندروم داون

  ادامه مطلب ...

تقویت حافظه کوتاه مدت

چرا باید به دنبال راهی برای تقویت حافظه کوتاه مدت بود؟ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که یک موضوعی را خیلی سریع فراموش کنید و از این بابت شدیدا عصبی و ناراحت شوید. دیگران به شما خرده بگیرند که حواستان نیست و حتی روابط و دوستی هایتان به خطر بیافتد. حافظه کوتاه مدت یا حافظه کاری، یکی از مهم ترین و فعال ترین بخش های حافظه می باشد که بدون آن، هیچ چیزی در حافظه بلند مدت نیز نخواهد بود. در این مطلب، به طور مفصل و کامل درباره تمام ابعاد حافظه کوتاه مدت صحبت شده است. راه هایی برای تقویت حافظه کوتاه مدت، راه هایی برای افزایش ظرفیت، عملکرد و عواملی که حافظه را تخریب می کنند بیان کرده ایم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تقویت حافظه کوتاه مدت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : تقویت حافظه کوتاه مدت

  ادامه مطلب ...

مرکز مشاوره ازدواج کاشان | آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج کاشان

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج کاشان هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج کاشان چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

برای دریافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج کاشان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید

 

 

منبع : مرکز مشاوره ازدواج کاشان | آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج کاشان

  ادامه مطلب ...

آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد کاشان | کمپ های ترک اعتیاد کاشان

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد کاشان را می شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروفترین مواد اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره ، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و ... اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس مراکز ترک اعتیاد کاشان بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم کاشان به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در کاشان را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از انواع مواد مخدر ، انواع مواد محرک ، انواع مواد توهم زا و نشانه های اعتیاد به مواد مخدر کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد و اطلاع از آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد کاشان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

منبع : آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد کاشان | کمپ های ترک اعتیاد کاشان

  ادامه مطلب ...

مشاوره کودک کاشان | آدرس مراکز مشاوره کودک کاشان

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مراکز مشاوره کودک کاشان را جمع آوری شده است.

 

برای دریافت مشاوره کودک تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

منبع : مشاوره کودک کاشان | آدرس مراکز مشاوره کودک کاشان

  ادامه مطلب ...