مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

درمان اختلالات جنسی | انواع مشکلات و اختلالات جنسی که باید درمان شوند

درمان اختلالات جنسی، یکی از حوزه‌های مهم در روانشناسی است، چرا که افراد مبتلا به مشکلات جنسی دارای فانتزی‌های جنسی، تمایلات یا رفتار‌های جنسی غیر طبیعی و ناهنجار هستند که افراد ناخواسته دیگر را نیز درگیر می‌کنند. مشکلات جنسی به دلیل اینکه شامل موضوعات غیر انسانی، کودکان یا سایر افراد ناراضی می‌شود و در مواردی با تحقیر شدن فرد یا شریک جنسی اش همراه است، مشکلات و پیامدهای منفی متعددی برای فرد به لحاظ قانونی و اجتماعی، شریک جنسی اش و سایر اعضای جامعه به همراه دارد. بنابراین درمان انواع اختلالات جنسی علاوه بر اینکه در سازگاری روانی بیشتر فرد مبتلا و بالا بردن کیفیت زندگی اش موثر است، مانع از قربانی شدن افراد و امنیت بیشتر در سطح جامعه حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم به بررسی درمان انواع اختلالات جنسی بپردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه درمان اختلالات و مشکلات جنسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : درمان اختلالات جنسی | انواع مشکلات و اختلالات جنسی که باید درمان شوند

  ادامه مطلب ...

تحریک همسر | چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

آموزش و یادگیری نحوه تحریک همسر از جمله مسائل بسیار مهم در زندگی هر شخصی است، چرا که در کیفیت رابطه جنسی و تحکیم خانواده بسیار تاثیر گذار است. یادگیری نحوهتحریک همسر برای زوج‌های جوان و افرادی که چندین سال از عمر زندگی مشترکشان گذشته است مفید است. پس از گذشت مدت زمانی از زندگی مشترک، هیجان روابط جنسی کاسته خواهد شد. علت اصلی بیشتر مشکلات زوجین که به طلاق عاطفی، جدایی و روابط فرازناشویی یا خیانت منجر می‌شود همین عدم آگاهی از نحوه ارضا کردن نیازهای جنسی همسر است. رابطه جنسی صرفا به دخول محدود نمی‌شود عشق بازی و آگاهی از نحوه تحریک نقاط حساس بدن شریک جنسی تان اهمیت زیادی دارد. از آن جایی که آناتومی بدن هر فرد متفاوت است، مشاوره جنسی این امکان را فراهم می‌کند تا بدن همسر خود را بشناسید و بتوانید کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه روابط جنسی و نحوه تحریک همسر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : تحریک همسر | چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

  ادامه مطلب ...

مهارت دلبری | آشنایی با راه های جذب شوهر

مهارت دلبری و آشنایی با راه‌های جذب شوهر، نقش مهمی در عمق بخشیدن به روابط زناشویی و پایداری زندگی مشترک ایفا می‌کند. برای تقویت مهارت دلبری ابتدا لازم است که آگاهی کافی در مورد علایق همسرتان، خواسته‌ها و تمایلات او به دست آورید. نیازهای عاطفی همسر خود را شناسایی کنید تا بتوانید در جهت رفع آن‌ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. عوامل مختلفی در مهارت دلبری کردن از همسرتاثیر گذار هستند ولی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برقراری رابطه جنسیرضایتبخش اشاره کرد. برای مردان صمیمیت در رابطه جنسی اهمیت بسیاری دارد و از این طریق می‌توانند به روابط عاطفی دست یابند. آشنا نبودن با مهارت‌های دلبری و ظرافت‌های زنانه باعث یکنواخی و سردی روابط می‌شود که به مرور ممکن است به روابط فرازناشویی و حتی طلاق نیز منجر شود. در ادامه این مقاله به بررسی روش‌های تقویت مهارت دلبری از شوهر می‌پردازیم. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب شوهر و روش‌های تقویت مهارت دلبری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : مهارت دلبری | آشنایی با راه های جذب شوهر

  ادامه مطلب ...

نقاط تحریک پذیر آقایان (راهنمای کامل ویژه خانم‌ها)

آیا در مورد نقاط تحریک پذیر آقایان چیزی شنیده‌اید؟ نقاط حساس بدن، نقاطی هستند که در حین عشق بازی منجر به تحریک و احساس لذت بیشتر در فرد می‌شود. نقاط حساس بدن در مورد مردان کم‌تر مورد بحث قرار می‌گیرد چرا که بسیاری از افراد تأثیرات مثبت معاشقه را برای مردان نادیده می‌گیرند و به اشتباه تصور می‌کنند که مردان نیازی به آن ندارند. در حالی که شناخت بدن همسر تان و لمس و تحریک مناسب آن‌ها در طول معاشقه و ارضا شدن مردان تأثیر بسیاری بر میزان لذت جنسی تجربه شده از جانب مردان خواهد داشت. در ادامه این مطلب به ارائه نکاتی در مورد نقاط حساس بدن مرد پرداخته‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما جالب باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مناطق تحریک پذیر آقایان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره  9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : نقاط تحریک پذیر آقایان (راهنمای کامل ویژه خانم‌ها)

  ادامه مطلب ...

بهداشت روانی در ازدواج چه نقشی دارد؟ (۶ نکته اساسی)

میزان سلامت و بهداشت روانی در ازدواج یکی از ملاک‌های مهمی است که کیفیت زندگی زوجین را تعیین می‌کند. پیش از ازدواج لازم است که افراد در مرحله شناخت و آشنایی در مورد سلامت روان فرد موردنظر خود تحقیق کنند و در صورتی که از وجود مشکلی آگاه شدند پیش از  تصمیم گیری برای ازدواج  در جهت رفع و بهبودی آن اقدام کنند. چرا که عدم برخورداری از سلامت روان ویژگی‌های رفتاری فرد را به میزان زیادی تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و در نتیجه بر ارتباط بین زن و مرد تأثیر بسیاری می‌گذارد. اگر در مرحله تصمیم‌گیری برای ازدواج به سر می‌برید، در ادامه این مقاله به نکاتی در مورد بهداشت روانی در ازدواج اشاره‌کرده‌ایم که مطالعه آن می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری خود یاری برساند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بهداشت روانی در ازدواج  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : بهداشت روانی در ازدواج چه نقشی دارد؟ (۶ نکته اساسی)

  ادامه مطلب ...