مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مراکز ترک اعتیاد ایلام

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد ایلام را می‌شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروف‌ترین مواد اعتیاد آور می‌توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره ، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و ... اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس مراکز ترک اعتیاد ایلام بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم ایلام به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در ایلام را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از انواع مواد مخدر ، انواع مواد محرک ، انواع مواد توهم زا کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

منبع: مراکز ترک اعتیاد ایلام

  ادامه مطلب ...

مراکز ترک اعتیاد قزوین

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد قزوین را می‌شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروف‌ترین مواد اعتیاد آور می‌توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره ، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و ... اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس مراکز ترک اعتیاد قزوین بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم قزوین به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در قزوین را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از انواع مواد مخدر ، انواع مواد محرک ، انواع مواد توهم زا کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

منبع: مراکز ترک اعتیاد قزوین

 

ادامه مطلب ...

بله را بگویم یا نه

شک و تردید در ازدواج و دادن پاسخ مثبت به خاستگار ممکن است سراغ هرکسی بیاید چرا که تصمیم‌گیری اصولاً کار آسانی نیست. شک و تردید و دودلی از مواردی هستند که هر تصمیم‌گیری را سخت‌تر کرده و یا به وقفه می‌اندازند. معمولا افراد هنگام تصمیم گیری در رابطه با ازدواج دچار تردید و دودلی می‌شوند. شناخت دلایل اصلی شک و تردید در ازدواج فرایند تصمیم‌گیری را برای فرد آسان‌تر می‌کند. به همین منظور در این مقاله به دلایل مهم شک و تردید در ازدواج اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید از مشاوره قبل از ازدواج برای غلبه بر تردیدهای خود استفاده کنید و با اطمینان بیشتری گام بردارید.

منبع: بله را بگویم یا نه

  ادامه مطلب ...

کودک اراک

آیا مراکز مشاوره کودک اراک را می‌شناسید؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش‌های زندگی آینده‌اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکردهای آنان در حضور کودک، شکل دهنده قالب‌های رفتاری و اصول فکری کودکان است. در مسیر تربیت کودک، والدین با چالش‌های متفاوتی روبرو می‌شوند؛ به همین منظور باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند تا بتوانند در رویارویی با این چالش‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته بسیار حیاتی برای تربیت کودک است. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی در این زمینه استفاده از مشاوره کودک می‌باشد. از آن جایی که بسیاری از شهروندان اراک از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند، در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره کودک این استان جمع آوری شده است. 

منبع: کودک اراک

  ادامه مطلب ...

ریتالین چیست

ریتالین از جمله مواد محرکی است که بیشتر در درمان اختلال بیش فعالی و کمبود تمرکز کاربرد دارد اما به دلیل برخی ویژگی‌های آن بسیاری از افراد تحصیل کرده برای افزایش تمرکز و شب بیداری در شب‌های امتحان از آن استفاده می‌کنند. در واقع مصرف ریتالین باعث تحریک سیستم عصبی می‌شود و درنتیجه دوپامین بیشتری ترشح می‌گردد که باعث حالت سرخوشی در فرد مصرف کننده می‌شود. بی توجهی به عوارض و پیامدهای مصرف ریتالین منجر به ایجاد مشکلاتی نظیر اعتیاد به این ماده برای فرد خواهد شد که لازم است فرد برای ترک اعتیاد اقدام کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد ریتالین و عوارض مصرف آن هستید، ما در این مقاله به توضیحات جامعی درباره آن پرداخته‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما سودمند باشد.

منبع: ریتالین چیست

  ادامه مطلب ...