مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

بی نظمی و شلختگی همسر | راهکارهای کاهش این رفتار چیست؟

برای موفقیت در زندگی مشترک، لازم است زوجین یکدیگر را بشناسند و رضایت و نیازهای فرد مقابل را، به اندازه رضایت خود مهم بدانند. بی نظمی و شلختگی همسر باعث برهم خوردن تعادل زندگی و بروز مشکلمیان زن و شوهر می‌شود. برای مقابله با شلختگی در قدم اول لازم است فرد متوجه اشتباهات خود شود و برای اصلاح آن اقدام کند. همچنین با انجام راهکارهایی می‌توان شلختگی همسر را تا حدودی کاهش داد. در ادامه مقاله به بررسی کامل موضوع بی نظمی و شلختگی همسر خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره در زمینه بی نظمی و شلختگی همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: بی نظمی و شلختگی همسر | راهکارهای کاهش این رفتار چیست؟

  ادامه مطلب ...

علائم سیری نوزاد | اندازه غذای کودک را بشناسید

علائم سیری نوزاد برای مادران و والدین امر بسیار مهمی می‌باشد چراکه نوزادان به خاطر عدم توانایی در تکلم و صحبت کردن قادر نیستند نیازها و خواسته‌هایشان را به زبان بیاورند. به همین دلیل والدین و به ویژه مادر، معمولا سعی دارند از طریق نشانه‌های رفتار او، نیازهایش را حدس بزنند. یکی از این موارد علائم سیری نوزاد یا گرسنگی او می‌باشد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره در زمینه علائم سیری نوزاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


 
ادامه مطلب ...

شستن واژن | بهترین روش شستشوی واژن

شستن واژن مهمترین مسئله در سلامت و بهداشت بانوان است. دستگاه تناسلی زنانه به‌خاطر بافت و شرایط خاصی که دارد، بسیار حساس می‌باشد. اکثر بانوان از بوی بد پایین تنه خود گله می‌کنند و به دنبال راهکاری برای از بین بردن بوی بد آن هستند. البته توجه کنید که نباید دنبال معطر و خوش‌ بو بودن واژن باشید، اما باید تلاش کنید تا با رعایت بهداشت، واژن را متعادل نگه دارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نکات بهداشتی واژن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


 
ادامه مطلب ...

دروغ‌ گفتن در زنان | علل و آسیب های دروغ زنان

دروغ گفتن در زنان و چه در مردان، خصوصیتی است که تفاوتی در جنسیت ندارد و هرشخصی حداقل چندبار در زندگی خود این کار را انجام داده است. اما زنان گاه به دلیل برخی نگرانی‌ها و برای مقابله و فرار از آن‌‌ها، اولین راهی که به ذهنشان می‌رسد دروغ گفتن است. دروغگویی به دلایل کوچک و بزرگی می تواند از طرف زنان انجام شود. در هر حال این دروغ‌ها آسیب‌هایی را به‌ آن‌ها وارد خواهد کرد که منجر به پیچیده شدن مسائل نیز می شود. رویدادهایی که ممکن بود درصورت بیان حقیقت به نحو دیگری برای آن‌ها رقم بخورد.

برای دریافت مشاوره در زمینه چرا زنان دروغ می گویند می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: دروغ‌ گفتن در زنان | علل و آسیب های دروغ زنان

  ادامه مطلب ...

نمک در غذای کودک | چه مقدار نمک در غذای کودکان مجاز است؟

زمانی که کودکان شروع به خوردن غذا می‌کنند، این سوال برای مادران پیش می‌آید که میزان نمک در غذای کودک چقدر باشد؟ ذائقه و عادت‌های غذایی افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد. حس چشایی در کودکان مانند یک صفحه سفید است و آنان هیچ تجربه‌ای از مزه‌های مختلف ندارند. پس در نتیجه والدین می‌توانند آن‌ها را به هر نوع غذا و مزه‌ای عادت دهند. بدن کودکان به نمک بسیار کمی نیاز دارد و میزان زیاد آن مشکلات جدی را برای سلامت کودک به وجود می‌آورد. در ادامه مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره در زمینه غذای کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: نمک در غذای کودک | چه مقدار نمک در غذای کودکان مجاز است؟

  ادامه مطلب ...