مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

چگونه لجبازی را از زندگی زناشویی حذف کنیم؟

لجبازی در زندگی زناشویی می‌تواند بر ابعاد مختلف رابطه زن و شوهر تاثیر بگذارد. بسیاری از دلخوری‌ها و دعواها ریشه در لجبازی زوجین دارد. معمولا در ابتدا یکی از طرفین رفتار ناپخته لجبازی را پیش می‌گیرد، عدم آگاهی همسر از نحوه برخورد صحیح به ادامه و بدتر شدن رفتارهای ناپخته می‌انجامد. هر کسی ممکن است در رابطه با همسرش گاهی لجبازی‌هایی داشته باشد، اما لجبازی بیش از حد در رابطه زناشویی پیامدهای جبران ناپذیری می‌تواند داشته باشد. پیش از آن که اختلافات بیشتر شود بهتر است از مشاوره خانواده بهره ببرید. در ادامه برای پایان دادن به لجبازی همسرتان راهکارهایی ارائه داده ایم.

 

برای دریافت مشاوره درمان لجبازی در زندگی زناشویی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: چگونه لجبازی را از زندگی زناشویی حذف کنیم؟

  ادامه مطلب ...

برای کاهش استرس بنویسید!

آیا می‌دانستید از نوشتن برای کاهش استرس می‌توان استفاده کرد؟ استرس و اضطراب در موارد زیادی می‌تواند به زندگی آدم صدمه بزند. شاید بارها به این فکر کرده باشید که اگر در وضعیت‌های متفاوت استرس نداشتید، تا چه میزان بهتر عمل می‌کردید. شاید راه‌های بسیاری برای درمان اضطراب و استرسخود رفته باشید، اما نگرانی‌ها همچنان شما را آزار بدهند. یکی از مهم‌ترین و مشخص‌ترین روش‌های کاهش استرس و نگرانی، نوشتن است. شما می‌توانید با نوشتن استرس خود را بکاهید تا احتمال موفقیت و بازده شما افزایش پیدا کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با چگونگی تاثیر نوشتن و کاهش استرس مقاله زیر را مطاله نمائید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کاهش استرس و نوشتن می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: برای کاهش استرس بنویسید!

  ادامه مطلب ...

به کودکان فیلم ترسناک نشان ندهید

آیا از تاثیرات فیلم ترسناک برای کودکان آگاهی دارید؟ برای کودکان مرز نامشخصی بین خیالات و واقعیت وجود دارد که در آن به راحتی ممکن است یکی از شخصیت‌های یک فیلم یا کارتون از قاب تلویزیون بیرون آمده و با آن‌ها صحبت کنید. تماشای فیلم‌های ترسناک می‌تواند اثرات مخرب بسیاری بر کودک بگذارد. این تاثیر پذیری حتی می‌تواند در تماشای فیلم‌های خشونت آمیز نیز مشاهده شود. پدر مادرها با مشکلات کودکانشان مثل بیش فعالی، بی خوابی، شب ادراری و... در روبرو می‌شوند؛ در حالی که از تاثیرات این فیلم‌ها بر این اتفاقات بی اطلاع هستند. ما در این مقاله به عوارضی که فیلم‌های ترسناک و خشونت آمیز بر کودکان دارد، اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده ایم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه درستی پخش فیلم ترسناک برای کودکان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

  منبع: به کودکان فیلم ترسناک نشان ندهید

 

ادامه مطلب ...

اتانازی | راهی برای مرگ آسان

اتانازی به چه معناست؟ ممکن است افرادی که به بیماری لاعلاج مبتلا می‌شوند و بارها آرزوی مرگ می‌کنند را دیده باشید. درد و رنج بیمار لاعلاج ممکن است او را به درخواستی بازگشت ناپذیر، از پزشک خود مبنی بر پایان بخشیدن به زندگی اش وادارد، به این پدیده اتانازی گفته می‌شود. دیدگاه‌های مختلف درباره اتانازی این پدیده را تبدیل به یکی از بحث‌های دنیای پزشکی کرده است. موافقان و مخالفان هر کدام دلایلی را مطرح می‌کنند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. به هر حال در برخی جوامع اتانازی خلاف قانون نمی‌باشد. اما آیا از نظر شما نیز مرگ آسان روشی مناسب برای پایان دادن به زندگی است؟ برای پاسخ به این سوال و دیگر سوالات خود در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اتانازی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 منبع: اتانازی | راهی برای مرگ آسان

  ادامه مطلب ...

پیامد ها و دلایل آرایش زیاد زنان

دلایل آرایش زیاد زنان می‌تواند نشانه‌های مشخصی برای مشکلات، کمبودهای عاطفی و خلاءهای هویتی در آن‌ها باشد. ممکن است فردی که آرایش غلیظ می‌کند، از نگاه و قضاوتی که دیگران در مورد او می‌کنند بی خبر باشد و نتواند دلیل رفتار خود را توضیح دهد. منظور از آرایش غلیظ میزانی است که دیگر چهرۀ واقعی خود فرد غیر قابل تشخیص است. در گذشته آرایش زیاد تنها در قشر خاصی از زنان دیده می‌شد، اما امروزه با تغییراتی که در عرف و جامعه ایجاد شده است نمی‌توان همه را با یک چشم دید. بنابراین بهتر است بیشتر درباره علل زمینه ای که باعث می‌شود زنان به آرایش زیاد تمایل پیدا کنند، بپردازیم. در ادامه این مقاله به دلایل روانشناختی و دیدگاه مردان نسبت به آرایش بیش از حد زنان خواهیم پرداخت.

 

برای مشاوره تلفنی و آنلاین جهت شناخت علل آرایش زیاد زنان و تاثیر آن بر ازدواج می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 منبع: پیامد ها و دلایل آرایش زیاد زنان

  ادامه مطلب ...