مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

ترس از قضاوت دیگران | این 5 راهکار مفید را امتحان کنید

ترس از قضاوت دیگران می‌تواند در همه افراد وجود داشته باشد. چرا که همه ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستیم و از نظرات دیگران درباره خود تأثیر می‌پذیریم. اما گاهی اوقات ترس از قضاوت، شدت بسیار زیادی پیدا می‌کند. به طوری که افراد دائماً نگران این هستند که دیگران درباره آن‌ها چه فکری می‌کنند. این افکار می‌توانند بسیار آسیب‌زا باشند و جلوی رشد و پیشرفت فردی را بگیرند. اگر شما نیز دچار این مشکل هستید و می‌خواهید بر ترس از قضاوت دیگران غلبه کنید، در ادامه این مقاله به توضیحات و ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداخته‌ایم. همچنین خوب است برای شناخت عمیق‌تر خود بهتیپ های شخصیتی MBTI توجه کنید و از مشاوره روانشناسی هم کمک بگیرید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ترس از قضاوت دیگران می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره‌9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : ترس از قضاوت دیگران | این 5 راهکار مفید را امتحان کنید

  ادامه مطلب ...

سرد مزاجی زنان بعد از زایمان | دلایل کامل + روش درمان

سرد مزاجی زنان بعد از زایمان یکی از مشکلات شایع جنسی و زناشویی است. زنی که به تازگی زایمان کرده است، درگیر مشکلات جسمی و روانی می‌شود که ممکن است زندگی زناشویی او را با چالش‌های اساسی مواجه کند. باید توجه کنیم که زایمان فرایندی طبیعی و مهم است که جسم و روان زن را متحول می‌سازد. سرد مزاجی جنسی پس از زایمان دلایل فیزیکی و روانی متعددی دارد که پس از شناسایی کاملاً قابل درمان خواهد بود. در ادامه مقاله به بررسی کامل سرد مزاجی جنسی پس از زایمان می‌پردازیم. با توجه به اهمیت موضوع سرد مزاجی شما می‌توانید از مشاوره جنسی کمک بگیرید تا به راه‌حل مناسبی برسید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه علت سرد مزاجی و سرد مزاجی زنان بعد از زایمان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : سرد مزاجی زنان بعد از زایمان | دلایل کامل + روش درمان

  ادامه مطلب ...

بیکاری و اعتیاد | چگونه بیکاری و اعتیاد بر هم تاثیر می گذارند؟

بیکاری و اعتیاد یکی از شدیدترین معضلات اجتماعی است که گریبان گیر بخش عظیمی از افراد جامعه به ویژه جوانان شده است. بیکاری علل و اشکال مختلفی دارد که همیشه پیامدهای منفی زیادی برای فرد، خانواده و جامعه به همراه دارد. یکی از پیامدهای بیکاری، اعتیاد نیروی کاری است که در سن اشتغال قرار دارند. اعتیاد موجب تحلیل رفتن توانایی‌ها و انرژی نیروی کار می‌شود؛ در نتیجه به مرور بیکاری و اعتیاد تشدید کننده یکدیگر می‌شوند. برای جلوگیری از اعتیاد بهتر است افراد مهارت‌های لازم برای مواجهه با مشکلات در زندگی را فرا بگیرند تا در مقابل فشارهای ناشی از بیکاری، طلاق، افسردگی، اضطراب و ... به سمت مصرف مواد مخدر پیش نروند. در این مقاله به بررسی تأثیرات بیکاری بر افراد پرداخته‌ایم. برای دریافت مشاوره آنلاین عضو کانال مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بیکاری و اعتیاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.


منبع : بیکاری و اعتیاد | چگونه بیکاری و اعتیاد بر هم تاثیر می گذارند؟

  ادامه مطلب ...

صحبت در مورد مسائل مالی با همسر | چرا و چگونه

صحبت در مورد مسائل مالی ممکن است برای برخی از زوجین سخت باشد و آن‌ها ندانند که چطور می‌توانند بدون بحث و دعوا مشکلات مالی خود را حل کنند. مانند هر مشکل دیگری این مسئله نیز راه‌حل‌های خاص خود را دارد و شما با یادگیری مهارت گفتگوی موثر زوجین می‌توانید آن را حل کنید. در ادامه این مقاله ما به توضیحات بیشتری در مورد حل مشکلات مالی و حرف زدن با همسر در این باره پرداخته‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما مفید باشد. همچنین برای ایجاد تعادل در زندگی مشترک از مشاوره خانواده کمک بگیرید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه صحبت در مورد مسائل مالی با همسر  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : صحبت در مورد مسائل مالی با همسر | چرا و چگونه

  ادامه مطلب ...

اعتیاد به کار | علائم، تشخیص و نحوه درمان اعتیاد به کار

هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن رقابت اعتیاد به کار نیز شکلی پیچیده‌تر و شدیدتری به خود گرفته است. شاید با شنیدن کلمه اعتیاد، مواد مخدر در ذهن شما بیاید اما باید بدانید که تمام اعمال دنیا قابلیت این را دارند که به اعتیاد تبدیل شوند. به این نوع از اعتیادها اعتیاد رفتاری گفته می‌شود. سخت کوشی قابل تحسین است اما افرادی که به کار معتادند نمی‌توانند به چیزی غیر از آن فکر کنند و سایر ابعاد زندگی‌شان مختل می‌شود. اگر شما نیز آن‌قدر درگیر مشغله‌های کاری هستید که احساس می‌کنید دچار این اعتیاد شده‌اید، در ادامه این مطلب ویژگی‌های اعتیاد به کار ، علل و راه‌های درمان آن را بررسی کرده‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما مفید باشد. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد به کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : اعتیاد به کار | علائم، تشخیص و نحوه درمان اعتیاد به کار

  ادامه مطلب ...