مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

انواع مواد مخدر، محرک و توهم زا | اثرات و ضرر های آن ها

آیا اثرات و ضررات انواع موادر مخدر، محرک و توهم زا را می شناسید ؟ مواد اعتیاد آور را از نظر اثرات، نشانه ها، علائم، عوارض و روش ترک در پنج دسته کلی تقسیم بندی می کنند. این سه دسته عبارتند از مواد مخدر ( مورفین و شبه مورفین ها)، مواد محرک ( آنفتامین، متانفتامین )، مواد توهم زا (thc )، الکل و  سایر مواد اعتیاد آور می باشند. در میان عموم مردم اعتیاد به تمامی این مواد اعتیاد آور تحت عنوان اعتیاد به مواد مخدر شناخته می شود. شناخت این دسته ها به افراد در پیشگیری، تشخیص نشانه ها، ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر کمک می کند. در این مقاله به معرفی مواد اعتیاد آور مختلف و اثرات و ضررهای اعتیاد به آنها می پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخص، درمان و ترک انواع مخدر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.


  ادامه مطلب ...

روانشناسی رنگ ها و اثر آن در زندگی

رنگ یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر زندگی انسان ها است و نقشی اساسی در ایجاد ارتباط میان انسان و محیط اطراف ایفا میکند. میتوان گفت انسان ها و رنگ ها زیرمجموعه ای از نظام کل جهان می باشند که دائماً در حال تعامل و تعادل با یکدیگر هستند و در نهایت انسانها تحت تأثیر رنگ ها قرار می گیرند. در مقاله زیر به روانشناسی رنگ و فایده هر کدام از رنگ ها میپردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه روانشناسی رنگ می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 

  ادامه مطلب ...

اختلالات اضطرابی | نشانه ها، علل و نحوه درمان

آیا می دانید اختلالات اضطرابی چه نوع اختلالاتی هستند ؟ اضطراب حالتی بیمارگونه که با احساس بیم و نگرانی مبهم، همراه با نشانه های جسمی حاکی از وجود فعالیت مفرط دستگاه عصبی خودکار مشخص می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا در زمینه نشانه ها، علل و نحوه درمان اختلالات اضطرابی به طور کامل توضیح دهیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 

 

 

ادامه مطلب ...

اختلال افسردگی اساسی | نشانه ها، علل و نحوه درمان

اختلال افسردگی اساسی یکی از شایع ترین اختلالات روانی و از جمله نا توان کننده ترین مشکلات بهداشتی-روانی در میان جوامع مختلف است. امروزه نرخ شیوع این بیماری در حال افزایش است و گریبان گیر بسیاری از افراد و خانواده ها شده است. در این مقاله در مورد نشانه ها، علائم، علل و روش درمان افسردگی اساسی توضیح داده شده است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص و درمان افسردگی اساسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

دلایل و پیامد های فرار دختران از خانه | دختران فراری

آیا علل و پیامد های فرار از دختران از خانه را می شناسید ؟ یکی از آسیب های اجتماعی دوران ما فرار دختران کم سن و سال از خانواده به دلایل مختلف است. دیده می شود افراد ناظر بر این آسیب ها هرکدام از دید خودشان دلایلی برای این اتفاق می آورند اما معمولا اکثر این دلایل با سوگیری های شخصی و برخاسته از گمانه های اجتماعی قالب در جامعه ماست.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فرار دختران از خانه می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوران هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...