مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

اختلاف طبقاتی در ازدواج را نادیده نگیرید!

اختلاف طبقاتی در ازدواج از جمله مسائلی است که پرداختن به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است و چالش‌های زیادی را برای خانواده‌ها و جوانان به وجود آورده. لازم است اختلافات طبقاتی در ازدواج را جدی بگیرید. در برخی موارد به دلایل مختلف افراد اختلاف طبقاتی دو خانواده را نادیده گرفته و وارد ازدواجی پر از حاشیه می‌شوند. از آنجا که اختلاف طبقاتی خانواده‌ها یکی از عوامل اصلی طلاق در جامعه شناخته شده، بهتر است پیش از ازدواج بیشتر در مورد تفاوت‌های طبقاتی تأمل کنید. اختلاف طبقاتی بر مسائلی مثل فرزندپروری تأثیر زیادی می‌گذارد و همیشه معاشرت دو خانواده را به مسئله‌ای استرس‌زا تبدیل خواهد کرد. در این مقاله به عوامل مؤثر در اختلاف طبقاتی زوجین پرداخته‌ایم. توصیه می‌کنیم مقاله معیارهای انتخاب همسر را نیز بخوانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اختلاف طبقاتی و ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.



 
ادامه مطلب ...

هفته پانزدهم بارداری | علائم و تغییرات جنین در هفته پانزدهم

هفته پانزدهم بارداری زمانی است که افزایش وزن شما سرعت بیشتری گرفته و تقریباً از ظاهرتان مشخص می‌شود که باردار هستید. فرزند شما در این زمان بیش از پیش وزن می‌گیرد و از نظر رشدی در حال تکامل هرچه بیشتر است. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا در مورد علائم مادر در هفته پانزدهم بارداری و تغییرات جنین در این زمان اطلاعات مورد نیاز را گردآوری کنیم. اگر شما نیز دوران حاملگی خود را پشت سر می‌گذارید و به دنبال کسب آگاهی بیشتر در مورد هفته پانزدهم آن هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه هفته پانزدهم بارداری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : هفته پانزدهم بارداری | علائم و تغییرات جنین در هفته پانزدهم

  ادامه مطلب ...

عشق در نگاه اول را باور دارید | نشانه ها و نکاتی در مورد عشق در یک نگاه

عشق در یک نگاه می‌تواند برای همه افراد رخ دهد. حتی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در نگاه اول عاشق کسی شده باشید. اینکه زن یا مرد، کدامیک زودتر از دیگری این حس را تجربه می‌کنند، تفاوتی وجود ندارد. از این رو باید دقت کنیم که معمولاً در اکثر موارد این نوع عشق می‌تواند مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد کند چون هیچ شناختی نسبت به طرف مقابل خود ندارند و وارد رابطه‌ای می‌شوند که انتهایش تنهایی و افسردگی است. به همین دلیل باید سعی کنیم دیدگاه‌ واقع‌بینانه‌تری نسبت به معشوقه مورد نظر خود داشته باشیم تا از وقوع مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم. ما در ادامه مقاله به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عشق در نگاه اول می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : عشق در نگاه اول را باور دارید | نشانه ها و نکاتی در مورد عشق در یک نگاه

  ادامه مطلب ...

هفته چهاردهم بارداری | علائم و تغییرات جنین در هفته چهاردهم

هفته چهاردهم بارداری آغاز تحولات جدیدی برای مادر و جنین است. در این زمان سه ماهه دوم حاملگی شروع شده است و شما با تغییرات گسترده‌ای در علائم ظاهری خود روبه‌رو خواهید شد. برای مثال از این هفته میزان حالت تهوع کاهش و احساس گرسنگی افزایش می‌یابد. این دوران معمولاً زمان طلایی بارداری محسوب می‌شود چرا که بدن با وضعیت جدید سازگار شده و بر این اساس شما می‌توانید لذت بیشتری از دوران حاملگی خود ببرید و فعالیت‌های بیشتری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علائم بارداری و تغییرات جنین در هفته چهاردهم بارداری تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه هفته چهاردهم بارداری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : هفته چهاردهم بارداری | علائم و تغییرات جنین در هفته چهاردهم

  ادامه مطلب ...

دون ژوانیسم | دون ژوان کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

دون ژوانیسم به چه معناست؟ آیا تا به حال با افرادی که دون ژوان هستند برخورد داشته‌اید؟ شاید شما هم تابه حال با افراد یا به ویژه مردانی که ظاهرا روابط بسیار گسترده و پیچیده‌ی جنسی دارند برخورد کرده باشید. مردانی که چندین رابطه دارند، سریعا از روابط خارج می‌شوند و به همان سرعت وارد رابطه‌ی جدید می‌شوند. توانایی این را دارند که شدیدا برای رسیدن به معشوقه‌شان تلاش کنند و وقتی او را به دست آوردند به راحتی او را رها کنند. در این مقاله مردانی با ویژگی‌های دون ژوانیسم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه دون ژوانیسم می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 


منبع : دون ژوانیسم | دون ژوان کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

  ادامه مطلب ...