مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

تاثیر ذهن ناخودآگاه در ازدواج | سندروم بازگشت به خانه

بعضی از افراد در کودکی دچار مشکلاتی از طرف والدین خود آنها بوده است که بر آینده آن ها مخصوصا روابط عاطفی و زندگی شخصی تاثیر مستقیم گذاشته است. این اختلالات به وجود آمده تاثیر ذهن ناخودآگاه در ازدواج ( سندروم بازگشت به خانه ) نام دارد. در ادامه به بررسی تاثیر ذهن ناخودآگاه در ازدواج ( لینک متن به آدرسسندروم بازگشت به خانه ) می پردازیم. هر کودک دو خواسته اصلی دارد: 1- عشق پدر و مادر را دریافت کند 2- پدر و مادرش به یکدیگر عشق بورزند. بسیاری از ما در کودکی خود نتوانسته ایم به این دو خواسته اصلی خود برسیم و در این ناکام شده ایم. از همین رو این خواسته ها حتی در بزرگسالی با ما می مانند. دقیقا مانند این است که یک کار ناتمام داریم که باید تمامش کنیم. همین امر سبب می شود در عشق خود سعی کنیم به این دو خواسته اصلی خود پاسخ دهیم و ناکامی خود را از بین ببریم. به همین دلیل در بزرگسالی ناخودآگاه ما شرایطی را به وجود می آورد تا بتوانیم به این دو خواسته خود پاسخ دهیم. اصولا در تاثیر ذهن ناخودآگاه در ازدواج ( سندروم بازگشت به خانه ) یکی از موارد زیر ممکن است رخ دهد:

 

برای مشاوره قبل از ازدواج و نحوه برقراری ارتباط درست با جنسی مخالف می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

افرادی که برای ازدواج با هم مناسب نیستند

آیا شرایط و ویژگی های افرادی که برای ازدواج با هم مناسب نیستند را می دانید؟ آیا می دانید که چرا این افراد مناسب یکدیگر نیستند؟ افراد سالم و معمولی جامعه اگرچه شرایط خوبی برای ازدواج دارند اما برای یک ازدواج موفق علاوه بر سالم و نرمال بودن افراد، باید دو طرف ازدواج، برای هم متناسب باشند و اخلاق و رفتارشان به هم بخورد. به قول معروف با هم جفت و جور باشند. برخی از مهم‌ترین مواردی که بر اساس تجربیات ما در جلسات مشاوره باعث تنش و تعارض در زندگی مشترک می شود که در ادامه توضیح می دهیم افرادی که برای ازدواج با هم مناسب نیستند ، چه تفاوت هایی دارند. با علم به این مشکلات در صورت تصمیم به ازدواج در چنین شرایطی می توانید بهتر با مشکلات احتمالی که ممکن است در زندگی مشترک آینده برای شما به وجود بیاید مقابله کنید.

 

برای مشاوره قبل از ازدواج می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

کودک یک ساله و مراحل رشد روحی و جسمی او در یک سالگی

یکی از زیباترین هدیه خداوند به پدر ومادر، فرزند است. بنابراین والدین همیشه بدنبال یافتن بهترین راه برای به بار نشستن خلاقیت و استعداد نهفته کودکان هستند. هیچ چیز زیبا تر از بیان اولین کلمات کودک یا شروع به راه رفتن و یا شروع به یادگیری و تجربه های اولیه کودک نیست، یادگیری در کودک و شاید در مهمترین دوره زندگی کودک یعنی یک سالگی او بهترین و شیرین ترین دوره برای پدران و مادران می باشد.  در این دوره والدین باید توجه کامل به کودک داشته باشند تا کودک آسیبی نبیند. پدر و مادر باید با هوشیاری کامل قدم به قدم فرزند خود را در این مسیر همراهی و هدایت نمایند. در این مقاله مطالب در مرود کسب مهارت فردی و اجتماعی و سلامت کودک یک ساله ارائه می دهیم.

برای دریافت مشاوره تربیت فرزند می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریف تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

10 اشتباه در زمان دوستی و آشنایی قبل از ازدواج

آیا می دانید اشتباهات آشنایی قبل از ازدواج که معمولا افراد مرتکب می شوند چه کار ها یا چیزهایی هستند ؟ دوران آشنایی قبل از ازدواج دارای مزای زیادی است و در شناخت فرد مقابلمان به ما بسیار کمک می کند ولی در این دوران معمولا افراد اشتباهاتی را انجام می دهند، که این اشتباهات آشنایی قبل از ازدواج می تواند در مراحل بعدی و بعد از ازدواج برای افراد مشکل ساز باشد. اگر در سال های اولیه آشنایی و دوستی خود با شخصی هستید توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطاله نمایید. برای عضویت در کانال مشاوره ازدواج کلیک کنید.

 

برای مشاوره قبل از ازدواج و نحوه برقراری ارتباط درست با جنسی مخالف می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

   ادامه مطلب ...

آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج | فواید تا پیامد ها

آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج به مرحله ای گفته می شود که در آن دو نفر از جنس مخالف به تبادل اطلاعات و عواطف خود به منظور تصمیم گیری برای ازدواج می پردازند. آشنایی قبل از ازدواج با اطلاع خانواده و با هدف شناخت بیشتر می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد ولی باید محدودیت هایی نیز برای این روابط قائل شویم. در گذشته مرحله آشنایی قبل از ازدواج به صورت سنتی از طریق خواستگاری انجام می شد، که امروزه در بسیاری از موارد بسیار تغییر کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی آشنایی قبل از ازدواج پسران و دختران بپردازیم. توصیه می کنیم حتما مقاله ی ما را در مورد اشتباهات آشنایی قبل از ازدواج مطالعه نمایید و قبل از تصمیم جدی برای ازدواج حتما از مشاوره قبل از ازدواج بهرمند شوید.

 

برای مشاوره دوستی و آشنایی قبل از ازدواج و نحوه داشتن رابطه صحیح قبل از ازدواج و برطرف کردن مشکلات خود در این زمینه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.  ادامه مطلب ...