مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

زمین خوردن کودک در چه مواردی خطرناک است؟

زمین خوردن کودک به خصوص کودک نوپا یکی از مسائلی است که منجر به نگرانی و اضطراب والدین می‌شود. والدین معمولاً نگران این هستند که آسیب جدی به سر یا سایر اندام‌های بدن فرزندشان وارد نشود و برای کسب اطلاعات در این زمینه از متخصصین سؤال می‌پرسند. گاهی زمین خوردن کودک می‌تواند ارادی، برای جلب توجه و ناشی از اشتباهات تربیتی والدین باشد. برای آگاهی از نکات مهم در تربیت فرزند کلیک کنید. همچنین برای آنکه در مورد نشانه‌های خطر هنگام زمین خوردن کودک و اقدامات لازم پس از آن اطلاعات بیشتری به دست آورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمین خوردن کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: زمین خوردن کودک در چه مواردی خطرناک است؟

  ادامه مطلب ...

قرص پروپرانولول | چگونگی مصرف قرص پروپرانولول و عوارض آن

یکی از داروهایی که برای درمان استرس توسط افراد مصرف می‌شود، قرص پروپرانولول است. استرس یکی ازمشکلاتی است که تقریبا بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. ترس از زندگی، ترس از آینده و افسوس درباره گذشته همگی می‌توانند باعث ایجاد اضطراب و به دنبال آن مشکلات فراوان در فرد گردند. در این‌جور شرایط، اولین چیزی که به ذهن فرد می‌رسد این است که ‌به روان‌پزشک و مصرف داروهای شیمیایی رجوع کند. در ادامه مطلب قصد داریم تا با نحوه استفاده، عوارض و ویژگی‌های این قرص بیشتر توضیح دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همچنین درمان استرس می‌تواند به شما در این زمینه کمک کننده باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه  قرص پراپرونولول می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


 
ادامه مطلب ...

بازی کودکان | اهمیت و چگونگی بازی کودکان تا شش سالگی

بازی کودکان یک نیاز اساسی برای رشد و سلامت جسمانی، شناختی، اجتماعی و عاطفی در دوران کودکی و نوجوان محسوب می‌شود. بازی کودک او را برای رویارویی با زندگی در آینده آماده می‌کند. ممانعت از بازی کودک نیز می‌تواند آسیب‌هایی را وارد کند، چه بسا محدود کردن و بازداری کودکان از انجام بازی‌هایی که به آن‌ها علاقه دارند می‌تواند مسیر رشدی کودک را مختل سازد. در مقابل بازی با کودکان فواید بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شکل‌گیری و بهبود رابطه عاطفی میان والدین و فرزندان اشاره کرد. در این مقاله به بررسی اثرات مثبت و نقش خانواده در بازی کودکان پرداخته‌ایم. پیش از آن توصیه می‌کنیم مقاله اهمیت و نقش خانواده را مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی کودکان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.



 
ادامه مطلب ...

ازدواج با همسن | ازدواج با همسن برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

سن یکی از فاکتورهای اولیه‌ای است که افراد برای ازدواج در نظر می‌گیرند. تعدادی از افراد اعتقاد دارند که ازواج با همسن شرایط بهتری را نسبت به هنگامی است که زوجین فاصله سنی داشته باشند به وجود می‌آورد. اما این باور تا چه میزان صجت دارد؟ درست است که ملاک‌های افراد در مورد ازدواج تا حد بسیار زیادی می‌تواند شخصی و برآمده از ویژگی‌های شخصیتی باشد. با این حال تحقیقات روانشناسی می‌تواند به ما کمک کند تا بفهمیم بیشتر زوج‌هایی که احساس رضایت بالایی از زندگی خود دارند چه فاصله سنی با یکدیگر دارند. ما در این مقاله به توضیحات بیشتر در این باره پرداخته‌ایم. همچنین مشاوره قبل از ازدواج نیز می‌تواند به شما در این زمینه کمک کننده باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: ازدواج با همسن | ازدواج با همسن برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

  ادامه مطلب ...

تب کودکان | علل، علائم و راهکارهایی برای کاهش تب در کودکان

تب کودکان یکی از اتفاقات بسیار رایجی است که والدین را درگیر و نگران می‌کند. با این که تب می‌تواند نتیجه مشکلی ساده نظیر سرماخوردگی در کودک باشد، با این حال اگر کاری برای پایین آمدن آن انجام ندهید می‌تواند به بروز مشکلات جدی‌تری نظیر تشنج بیانجامد. وجود تب در کودکان می‌تواند به علل مختلفی به وجود می‌آید و همچنین علائم گوناگونی نیز داشته باشد. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر این موضوع و راهکارهای مقابله با آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک و خانواده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: تب کودکان | علل، علائم و راهکارهایی برای کاهش تب در کودکان

  ادامه مطلب ...