مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره تحصیلی | مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری

امروزه مشاوره تحصیلی با توجه به پیشترفت و تخصصی تر شدن دانش، مشاغل و کسب و کارها در هر حوزه تحصیلی و همچنین محیط های آکادمیک با سطح علمی اهمیت زیادی پیدا کرده است. هر کسی در زندگی تحصیلی خود با انتخاب های زیادی روبروست که با انتخاب های صحیح می تواند به حتم آیندۀ تحصیلی و شغلی روشنی را برای خود رقم بزند. خب حال سوال اصلی این است که چگونه می توان انتخاب های تحصیلی درستی داشت. بهترین راه حل برای داشتن انتخاب های تحصیلی صحیح ابتدا شناخت استعداد ها، علایق و پتانسیل خود و بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش رو می باشد. سپس با بررسی میزان تطابق پتانسیل های خود و آینده ای که در انتظار شماست می توانید انتخابی آگاهانه و صحیح داشته باشید. برای داشتن چنین انتخابی استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی و مشاوره تحصیلی تلفنی بهترین راه حل است.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره تحصیلی با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

مشاوره تحصیلی

با توجه به تخصصی و پیچیده تر شدن دنیای امروزی نسبت به گذشته، پاسخ به سوالات و چالش های زندگی های امروزی نیاز به روش های نوین و تخصصی تری دارد. استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی از یک فرد متخصص در زمینه روانشناسی به شما کمک می کند تا به یک خودشناسی درست برسید و سپس با آگاه کردن شما نسبت به آینده، می تواند شما را همراهی کند تا ببینید که آینده این انتخاب واقعا همان ایده آلی است که به دنبال آن می گردید یا نه !! 

 

چرا باید از مشاوره تحصیلی استفاده کینم ؟

یکی مسائلی که بسیاری از مراجعان و خانواده های آنان را دچار سردرگرمی می کند، چالش های تحصیلیشان می باشد که از جمله این چالش ها که سبب تحمیل تنش بسیار زیادی بر روی افراد می شود، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • انتخاب رشته دبیرستان
  • کنکور سراسری
  • انتخاب رشته کنکور سراسری
  • کنکور کارشناسی ارشد
  • انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
  • کنکور دکتری
  • انتخاب رشته دکتری
  • مصاحبه دکتری
  • تغییر رشته تحصیلی در تمامی مقاطع
  • انصراف از دانشگاه
  • تحصیل بدون کنکور
  • تحصیل در خارج
  • و ...

انجام اقدام های هیجانی در زمان قرارگیری در هر کدام از چالش های تحصیلی و عدم توجه به استعدادها و علاقه و مهارت های خود و آینده پیش رو به سبب تصمیمی که گرفته اید همان چیزی است که بسیاری از افراد را متحمل تنش های بزرگ در زندگی می کند. همواره تیپ شخصیت، علایق و استعدادهای خود را علاوه بر شرایط زندگی و آیندۀ شغلی انتخابتان در نظر بگیرید.

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری مرکز حامی هنر زندگی

ما همواره در تلاش برای همراهی شما برای داشتن زندگی شاد و بدون تنش هستیم و به همین دلیل همیشه به شما در نگاه کردن به زندگیتان و تمامی پتانسیل های موجود در آن کمک می کنیم. در مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی ابتدا با استفاده از تست های روانشناسی و مصاحبه تشخیصی به شما کمک می کنیم تا به شناخت بهتری از شخصیت، هوش، استعدادها، مهارت ها، شرایط زندگی و پتانسیل های خود برسید و سپس با توجه به تمامی این پارامترها، آینده انتخاب های متفاوت شما را بررسی می کنیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه و تصمیمی درست بگیرید. هرگز فراموش نکنید که موفقیت بی دلیل نیست.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی

دسترسی به مشاوران متخصص و با تجربه در زندگی های امروز با توجه به سرعت زندگی، کمبود وقت، هزینه های رفت و آمد و ...  نیازمند صرف هزینه، وقت و انرژی زیادی است. مشاوره تلفنی یک راه حل مناسب برای برطرف کردن این مشکلات می باشد. متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنرزندگی آماده همراهی شما در تمامی ساعات طول روز هستند. برای دریافت مشاوره تحصیلی می توانید با متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی در هر نقطه ای از کشور که هستید تنها با یک تلفن تماس بگیرید. علاوه بر این می توانید از مشاوره تحصیلی حضوری این مرکز نیز بهرمند گردید.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره تحصیلی با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی



منبع : مشاوره تحصیلی | مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.