مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

ژل تاخیری ماتادور

تابه حال از ژل تاخیری ماتادور استفاده کرده اید؟ زود انزالی یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان است که می تواند فشار روانی بسیار زیادی برای آنان ایجاد کند و مشکلاتی را در روابط زوجین نیز به وجود آورد. برای درمان زودانزالی روش های متعددی وجود دارد که استفاده از ژل های تاخیری از این روش ها هستند. این ژل یکی‌ از جدیدترین ژل های تاخیری می باشد و باعث می شود شما بدون هیچ گونه عوارضی نهایت لذت را از رابطه خود ببرید. در ادامه مقاله به بررسی کامل ژل تاخیری ماتادور می پردازیم. مشاوره جنسی نیز می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد. برای اطلاع بیش تر و دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: ژل تاخیری ماتادور

برای دریافت مشاوره در زمینه ژل تاخیری ماتادور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

ژل تاخیری ماتادور

از آن جایی که رابطه زناشویی بسیار مهم است، هر زوجی باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند. یکی از‌ مسائلی که می‌تواند برای زوجین مشکل ایجاد کند زود انزالی در مردان می باشد. این مشکل باعث می‌شود که مردان نتوانند همسر‌خود را به اوج لذت یا ارسگام برسانند. روش های زیادی برای درمان زودانزالی وجود دارد اما یک روش که می‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و باعث تاخیر در‌ زودانزالی شما شود استفاده از‌ ژل تاخیری‌ می‌باشد. اگر‌ می خواهید یک شب فوق‌العاده و لذت بخش‌ را تجربه کنید، استفاده از ژل تاخیری بهترین گزینه برای شماست. توصیه می شود بعد استفاده از ژل تاخیری بر روی‌آلت، رابطه دهانی نداشته باشید زیرا این محصول خوراکی‌ نیست و رابطه دهانی را قبل از استفاده از ژل انجام دهید.
 


مزایای ژل تاخیری ماتادور

_این ژل دارای ویتامین e می باشد (تقویت کننده قوی میل جنسی)

_این ژل بدون عوارض‌ می‌ باشد

_ماده ی داخل ژل‌ تاخیری ماتادور کاملا گیاهی می‌ باشد

_این ژل به هیچ عنوان کرختی و بی‌حسی‌در بدن ایجاد نمی کند

_باعث ایجاد تاخیر زیاد در رابطه می شود

_این ژل نعوظ را از بین نمی‌برد و باعث خوابیدن آلت نمی شود

_این ژل باعث حفظ رطوبت و رفع درد در‌ واژینال می‌ شود

_ژل تاخیری ماتادور احساس دلپذیری از‌ گرما ایجاد می‌کند
 

دلایل زود انزالی در‌مردان

انزال زودرس در مردان هنگامی‌ است که مرد زود به ارسگام برسد. برخی از شایع ترین دلایل آن به شرح زیر هستند:

_یکی از این دلایل اضطراب می باشد

_استفاده از‌قرص های روان گردان

_اختلال نعوظ

_مشکلات ارتباطی

_عفونت در پروستات یا مجاری ادراری

_اختلال در تیروئید

_آسیب به سیستم عصبی

_سطح هورمونی‌ بالاتر‌ از‌ حد نرمال

_ممکن است مردان در اولین رابطه جنسی‌خود ترس داشته باشند. این ترس‌باعث می‌ شود اعتماد به نفس‌ آنان کاهش بیاید و باعث انزال زودرس شود. برای اطلاع بیش تر در زمینه زودانزالی و درمان زودانزالی کلیک کنید.
روش استفاده ژل تاخیری ماتادور

مقداری از این ژل را بردارید و روی کلاهک آلت تناسلی خود و رگ زیر را آغشته کرده و اجازه دهید تا جذب پوس تتان شود‌. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ژل را ۳۰ دقیقه قبل از رابطه استفاده کنید. بعد از این مدت زمان آلت خود را بشورید و یا از کاندوم استفاده کنید. از برخورد این ژل با واژن خودداری فرمایید.
 

تفاوت ژل تاخیری با اسپری تاخیری

اسپری تاخیری: این اسپری ها شامل الکل می‌ باشند که اگر به پوست برخورد کنند باعث ایجاد سوزش می شوند. در این اسپری ها لیدوکائین وجود دارد که این ماده روی‌ اعصاب تاثیر گذاشته و بعد از‌چند ثانیه بی حسی ایجاد می‌ کند. نکته مهم این است که افرادی که قصد دارند بچه دار شوند نباید از‌ این اسپری ها استفاده کنند‌. برای اطلاع بیش تر در زمینه اسپری تاخیری کلیک کنید.

ژل تاخیری: این ژل ها لیدوکائین کم تری دارند و بی حسی بسیار کمی را نسبت به اسپری های تاخیری ایجاد می کنند. البته ژل تاخیری ماتادور کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد. در‌ این ژل ها الکل وجود ندارد و از‌آب به جای‌ الکل استفاده شده است. پس‌ می توان نتیجه گرفت که استفاده اژ ژل های تاخیری بسیار بهتر از اسپری تاخیری می‌ باشند مگر در مواقع حاد.

نکته: توجه کنید که در استفاده از این ژل ها و اسپری های‌ تاخیری زیاده روی نکنید.

فواید رابطه جنسی

_بهبود خلق

_تقویت قلب

_عدم ابتلا به سرطان پروستات

_کاهش حمله قلبی

_تنظیم ضربان قلب

_تقویت سیستم ایمنی بدن

_کاهش استرس

_بهبود کیفیت خواب

_افزایش عزت نفس

_تسکین سردرد

_تسکین درد قاعدگی

_تقویت حافظه

_افزایش عمر
 

خوراکی هایی برای افزایش میل جنسی

هندوانه: دارای یک نوع اسید آمینه می باشد که می تواند نعوذ شما را سخت تر کند.

سیب: به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می تواند به بهبود رابطه جنسی کمک کند.

زنجبیل: باعث ایجاد جریان خون شده و زندگی جنسی شما را بهبود می بخشد.

موز: به دلیل داشتن پتاسیم باعث جلوگیری از اسپاسم عضله شده و مانع رابطه جنسی نمی شود.

سیر: با اضافه کردن مقداری سیر یه غذای خود نعوظ را قوی تر کنید.

شکلات تلخ: میل جنسی با خوردن شکلات تلخ در‌ زنان افزایش‌ می‌ یابد. به طور‌ کلی کاکائو باعث افزایش‌ سروتونین می‌ شود و خلق و خو را بهتر‌ می‌ کند، در نتیجه استرس و اضطراب‌ کم شده و به بهبود رابطه کمک می‌ کند.

راهکارهایی برای افزایش میل جنسی

پیاده روی: انجام فعالیت هایی‌ مانند پیاده روی، دویدن و ورزش کردن با هم باعث بهبود رابطه عاطفی شده و به بهبود رابطه جنسی کمک می‌ کند.

مصرف غذای سالم: بسیاری از افرادی‌که دارای‌ کرسترول هستند، می‌توانند با مصرف سبزیجات مشکل ارسگام خود را حل کنند. برای اطلاع بیش تر در زمینه تغذیه سالم کلیک کنید.

استفاده از روان کننده ها: یکی‌ از دلایلی‌ که باعث کم شدن میل جنسی‌ می‌ شود، خشکی واژن و رابطه دردناک است بنابراین بهتر است از روان کننده ها استفاده شود.
 

دلیل خشکی‌واژن

_استفاده از قرص های ضد بارداری (برای اطلاع بیش تر در زمینه قرص های ضد بارداری کلیک کنید.)

_مصرف کم آب و مایعات

_ترشح کم واژینال

_مصرف دخانیات

_شیردهی

_یائسگی

_کم بودن میزان تحریک پذیری فرد

_طولانی‌ شدن زمان مقاربت

_مصرف دارو های‌ خاص (ضدافسردگی) برای کسب اطلاع بیش تر در زمینه داروهای ضد افسردگی کلیک کنید.

_سوزش به دلیل پاره شدن پرده بکارت

_استرس بالا که باعث ترشح کم می‌شود
 

علت های کاهش میل جنسی مردان

_تستوسترون مسئول ایجاد عضلات و تحریک تولید اسپرم است، این هورمون مهم در بیضه ایجاد می شود و هنگامی‌که سطح تستوسترون کاهش‌می یابد میل به رابطه جنسی هم کاهش پیدا می کند.

_مصرف برخی از داروها تستوسترون را کاهش می دهد و باعث کاهش میل جنسی می شود. برخی از این داروها عبارت اند از: داروهای ضد افسردگی مانند مورفین، داروی ضد قارچی‌ به نام کتوکونازول، هورمون های مورد استفاده در درمان سرطان پرستات، کورتیکواستروئیدها، شیمی‌ درمانی یا درمان های تابشی برای سرطان و…

_افزایش سن موجب کاهش تستوسترون می‌شود.

_بی خوابی، سیگار، الکل، گرما، دیابت، تومورهای کبد، سندروم کالمن، تومورهای بیضه و تومورهای هیپوفیز باعث کاهش تستوسترون می شوند.

_اضافه وزن باعث می‌ شود اعتماد یه نفس شما کاهش یابد. به همین دلیل بر میل جنسی شما اثر‌ می‌ گذارد و تمایلات تان نسبت به برقراری رابطه جنسی کم تر‌می شود. بنابراین بهتر است ورزش کنید و تغذیه سالمی داشته باشید تا سطح اندروفین بالا برود و حس بهتری در‌شما ایجاد کند.

_استرس هم بر کاهش میل جنسی تاثیر گذاراست. آقایانی که زیر فشار عصبی هستند معمولا تمایلی به برقراری رابطه جنسی نخواهند داشت پس بهتر است او را درک کرده و به او کمک کنید تا از هرگونه استرسی دور بماند.

_اتفاقات ناخوشایند در زندگی‌ موجب کاهش میل جنسی می‌ شوند مانند طلاق، از دست دادن عزیزان، ورشکستگی مادی و غیره.

_گرایش به هم جنس که میل به رابطه جنسی را نسبت به جنس مخالف کم می‌کند. در این صورت بهتر است حتما به پزشک مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه هم جنس گرایی کلیک کنید.

چطور تستوسترون را افزایش دهیم؟

فعال بمانید: فعالیت بدنی داشته باشید و به طور کل ورزش کنید. در‌انجام فعالیت بدنی و انجام ورزش متعادل باشید چرا که انجام بیش از حد ورزش باعث کاهش تستوسترون می شود.

ویتامین ها و مکمل ها: مصرف مکمل ویتامین D می تواند باعث افزایش این هورمون مردانه شود. روزانه ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زیر نور خورشید بنشینید تا بدنتان ویتامین D جذب‌کند و میزان تستوسترون متعادل شود. مکمل های منیزیم می توانند سطح تستوسترون را متعادل کنند. بهتر است این مکمل ها را همراه با ورزش انجام دهید تا بدن به سطح تستوسترون بالایی دست پیدا کند. نتیجه استفاده این مکمل ها را می توانید حداقل ۱ ماه بعد از مصرف ببینید. کمبود زینک هم می‌تواند باعث کاهش این هورمون شود؛ بنابراین بهتر است افرادی که کمبود روی و زینک دارند از مکمل های روی استفاده کنند.
 

مرکز مشاوره حامی هنر زندگی

اختلالات و مسائل جنسی، مشکلات بسیار مهمی هستند که می توانند تاثیر بسیار منفی بر فرد و رابطه او بگذارند. دارو درمانی یکی از روش های موثر در این زمینه است اما به هر حال بهترین روش نیست. در اکثر موارد مشکلات جنسی به دلیل مسائل روانی هستند و برای درمان نیز لازم است از مشاوره جنسی استفاده کرد. اما با توجه به به مشکلاتی هم چون کمبود وقت، مسائل اقتصادی و یا شرم و خجالت ممکن است برخی از افراد چشم بر روی این نیاز خود ببندند و از دریافت مشاوره پشیمان شوند.

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی با گردآوری کادری مجرب و متخصص این امکان را مهیا کرده تا به صورت تلفنی با متخصصان تماس بگیرید. در مشاوره تلفنی هزینه کم تری پرداخت می شود و مسائلی هم چون رفت و آمد و معطلی نیز حذف می شود. در مشاوره تلفنی کیفیت جلسات مشاوره به هیچ عنوان پایین نمی آید و می توانید کل فرایند درمان را به صورت تلفنی پیش ببرید. متخصصان حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در زمینه حل مسائل و مشکلات یاری تان کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

منبع: ژل تاخیری ماتادور

برای دریافت مشاوره در زمینه ژل تاخیری ماتادور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.