مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

مشاوره روانشناسی و روان درمانی

کاندوم فضایی

آیا می دانید کاندوم فضایی چیست؟ بارداری های ناخواسته و بیماری های مقاربتی از مهم ترین و جدی ترین مشکلات در حین رابطه جنسی هستند. به همین منظور روش های زیادی برای جلویگری از این مسائل ابداع شده است. کاندوم یکی از شایع ترین، کم خطر ترین و در عین حال اثربخش ترین روش در این زمینه می باشد. کاندوم ها انواع متعددی دارند که هر زوجی کتناسب با خواسته و نیاز خود در رابطه جنسی از آن ها استفاده می کنند. کاندوم های فضایی نیز از انواع کاندوم ها می باشند. مشاوره جنسی می تواند در این زمینه موثر باشد. برای کسب اطلاع و دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: کاندوم فضایی

برای دریافت مشاوره در زمینه کاندوم فضایی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

کاندوم چیست؟

کاندوم یکی از مهم ترین وسایل جنسی و بهداشتی است که به منظور جلوگیری از بارداری و بروز بیماری های عفونی و مقاربتی از آن استفاده می کنند. کاندوم وسیله ای پلاستیکی است که با توجه به این که اجازه نمی دهد آلات تناسلی طرفین با یکدیگر ارتباط مستقیم بر قرار کنند، بر روی آلت تناسلی مرد ها پوشیده شده و از همین طریق باعث می شود آلات تناسلی با یکدیگر از ارتباط مستقیم نداشته نباشند. بسیاری از کاندوم ها وجود دارند که همراه خود مواد روان کننده ای هم استفاده می کنند تا میزان لذت در رابطه ی جنسی را افزایش دهد. برای اطلاع از روابط جنسی کلیک کنید.

در مواد روان کننده ی قابل استفاده در کاندوم ها که به منظور تسهیل رابطه ی جنسی و دخول وجود دارد، از موادی شبیه آب که چرب نیستند استفاده می شود. زیرا مواد روان کننده روغنی می توانند به لاتکس کاندوم آسیب وارد کنند و کاندوم را پاره کنند. از طرفی در برخی کاندوم ها موادی با عنوان اسپرم کش استفاده می شود که در آن اسپرم های موجود را از بین برده و احتمال وجود بارداری را به حداقل می رسانند. به منظور استفاده از کاندوم باید این نکته را بدانید که تنها زمانی باید کاندوم را از بسته موجود بیرون آورید که خواستار استفاده از آن و دخول هستید تا از وجود میکروب بر روی آن و احتمال بروز بیماری های عفونی واژن جلوگیری کند.

کاندوم زنانه

یکی از ویژگی هایی که کاندوم ها دارا می باشند این است که هم مردانه و هم زنانه دارند و به منظور جلوگیری از بیماری های مقاربتی و مهم تر آن که به منظور جلوگیری از بارداری تحت استفاده قرار می گیرند. کاندوم های زنانه به این شکل عمل می کنند که زنان باید قبل از رابطه جنسی دهانه واژن خود را باز کرده و کاندوم را به درستی و به گونه ای که چرخ نخورد وارد واژن کنند. سپس با انگشت اشاره خود کاندوم را تا جایی که می توانند به درون واژن فرو کنند و مراقب باشند که کاندوم به درستی قرار گرفته باشد زیرا در صورت اشتباه بودن کاندوم درون واژن، احتمالا باعث ایجاد درد و اذیت شدن خانم ها در هنگام رابطه جنسی می شود‌.

از همین رو باید مراقب باشید تا بتوانید کاندوم را به درستی داخل واژن فرو کنید. سپس بعد از اتمام رابطه جنسی و در هنگامی که هنوز خوابیده هستند باید به آرامی و با آرامش کاندوم را از داخل واژن در آورند. باید این نکته را متذکر شویم که به هیچ عنوان نباید در حالت ایستاده تلاش برای در آوردن کاندوم از داخل واژن کنید زیرا ممکن است کاندوم در این حالت پاره شود و یا اینکه مشکلاتی را برای دهانه واژن ایجاد کند. غالبا قیمت کاندوم های زنانه گران تر از کاندوم های مردانه است. برای اطلاع بیش تر از روش های پیشگیری از بارداری کلیک کنید.

کاندوم فضایی | انواع کاندوم

کاندوم ها انواع متفاوتی دارند که هر نوع یک نحوه ی استفاده جدا دارند و به همین منظور می توان گفت هر کاندوم نحوه ی مصرف منحصر به فرد دارد و افراد با توجه به نیاز های مربوط به مسائل جنسی شان از انواع مختلف کاندوم استفاده می کنند.

1. کاندوم خار دار

غالبا به کاندوم هایی لقب کاندوم خاردار را می دهند که در قسمت هایی از آن ها شیار های متفاوت وجود دارد و به منظور افزایش لذت جنسی از آن ها استفاده می شود. این نوع کاندوم ها با توجه به تصور عام که فکر می کنند کاندوم های خار دار صرفا برای افزایش لذت در زنان است، می توان این گونه کامل کرد این تعریف را که در برخی از این کاندوم های خاردار که خود انواع مختلفی را دارا می باشند، وجود شیار در هر دو سمت کاندوم است و از همین رو برای افزایش لذت در هر دو جنس مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از افزایش میل جنسی زنان کلیک کنید.

2. کاندوم های تاخیری

با توجه به این که امروزه بسیاری از مردان با مشکل زود انزالی دست و پنجه نرم می کنند و این زود انزالی بسیار در روابط جنسی افراد تاثیر دارد و سطح کیفیت روابط جنسی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است، به همین منظور استفاده از کاندوم های تاخیری می تواند شیوه بسیار موثری در درمان این مشکل جنسی برای مردان به حساب آید. البته با توجه به این که اسپری های تاخیری و همچنین ژل ها و کرم های تاخیری هم در این زمینه می‌توانند کمک کننده باشند، استفاده از کاندوم های تاخیری به این خاطر محبوبیت بیشتری دارد که هم می توانند مشکل زود انزالی افراد را بر طرف کنند و هم توانایی این را دارند که از بروز بارداری و یا بیماری های مقاربتی جلوگیری نمایند. برای اطلاع از اسپری تاخیری کلیک کنید.

3. کاندوم های طعم دار

یکی دیگر از ویژگی های انواع کاندوم وجود کاندوم هایی با عنوان کاندوم طعم دار است. این کاندوم ها در انواع طعم های مختلف قابل خریداری و استفاده خواهند بود و بیشتر به این دلیل از آن ها استفاده می شود که برای روابط دهانی، افرادی خواستار این هستند که به نحوی طعم خوش و رایحه ای خوش داشته باشد. وجود طعم و بو در این نوع کاندوم ها به خاطر این امر است که مواد روان کننده درون آن ها می تواند از طعم و بوی متفاوتی بهره‌مند باشد.

از آن جایی که گفته شد کاندوم های طعم دار بیشتر به منظور روابط دهانی مورد استفاده قرار می گیرند از همین رو اگر افراد خواستار سکس و دخول با کاندوم های طعم دار هستند باید به این نکته توجه کنند که کاندوم طعم دار از مواد قندی و شکر برخوردار نباشد. زیرا شکر باعث ایجاد بیماری های قارچی در واژن می شود.

4. کاندوم فضایی | کاندوم های اسپرم کش

مهم ترین هدف برای استفاده از کاندوم جلوگیری از بارداری خواهد بود. کاندوم های اسپرم کش انواعی از کاندوم هستند که مواد شیمیایی درون آن ها موجود دارد که می توانند باعث از بین رفتن اسپرم شوند و در جلوگیری از بارداری نقش بسیار پر اهمیتی خواهند داشت. این کاندوم ها می توانند در برخی مواقع باعث سوزش، خارش، التهاب و قرمزی در آلت تناسلی مردان شوند که البته پس از از بین رفتن تاثیرشان این حالات آلرژیک از بین خواهد رفت. وجود آلرژی در این نوع کاندوم ها به دلیل همان مواد شیمیایی موجود در آن ها خواهد بود که باعث از بین رفتن اسپرم می شوند.

5. کاندوم های روان کننده

این نوع از کاندوم ها می توانند به این منظور مورد استفاده قرار گیرند که باعث افزایش لذت در افراد می شوند. این نوع از کاندوم ها با وجود مواد روان کننده ای که دارند باعث می شوند که لذت رابطه جنسی در افراد افزایش یابد. کاندوم های روان کننده از این نظر جالب توجه هستند که در استفاده از آن ها نیازی به استفاده از روان کننده های دیگر وجود ندارد و در نیتجه خطر پاره شدن کاندوم در استفاده از روان کننده های دیگر که باعث پاره شدن آن می شوند، کاهش می یابد. این کاندوم هادر افزایش لذت رابطه جنسی در بین افراد تاثیر خواهند داشت. کاندوم های فضایی هم انواع دیگر از کاندوم ها به حساب می آیند که در ادامه و به طور مفصل در مورد آن ها صحبت خواهد شد.

مزایای استفاده از کاندوم

از جمله مزایای استفاده از کاندوم علاوه بر جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی می تواند این باشد که بروز بیماری ایدز را با احتمال ۹۰ درصد کاهش می دهد. استفاده از کاندوم ها به جز کاندوم های اسپرم کش که کمی باعث ایجاد علائم آلرژیک می شوند، می توان گفت که عارضه ای ندارند و از سایر محصولات ضدبارداری سالم تر بوده و عوارض جانبی به همراه ندارند. استفاده از کاندوم ها می تواند ایمنی رابطه جنسی را به حداکثر رسانده و باعث از بین رفتن اضطراب و استرس در بین طرفین رابطه جنسی باشد‌. اکثر افراد از آن جایی که تصور می کنند با ایجاد رابطه جنسی احتمال بارداری ناخواسته در آن ها افزایش می یابد، از همین رو دچار اضطراب و استرس در انجام رابطه ی جنسی می شوند که این به خودی خود می تواند از کیفیت رابطه ی جنسی کم کند.

وجود کاندوم می تواند با ایجاد تقلیل در احتمال بارداری ناخواسته این استرس و اضطراب را کاهش داده و به همین منظور باعث بر قراری رابطه جنسی با لذت برای طرفین رابطه ی جنسی شود. با توجه به این که مواد قابل استفاده برای جلوگیری از بارداری و همچنین مواد تاخیری و روان کننده ها می توانند باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل اشکال در انزال و همچنین اشکال در نعوظ برای مردان شوند، استفاده از کاندوم این خطرات را به همراه ندارد و همچنین قوای جنسی افراد را کاهش نمی دهد. دسترسی آسان به کاندوم یکی دیگر از موارد مزیت در کاندوم ها محسوب می شود.

کاندوم فضایی | معایب استفاده از کاندوم

عموما کاندوم ها معایب زیادی با خود حمل نمی کنند زیرا این محصولات بهداشتی تا حدودی بی خطر و یا کم خطر خواهند بود. از جمله معایبی که استفاده از کاندوم ها به همراه دارد این است که با توجه به افزایش مدت زمان رابطه جنسی و همچنین وجود کاندوم بر روی آلت تناسلی می تواند باعث به وجود آمدن احساس خستگی و یا نارضایتی از رابطه جنسی برای زنان شود. در برخی افراد با توجه به داشتن حساسیت در پوستشان، استفاده از کاندوم می تواند برایشان باعث از بین رفتن لذت و یا کاهش لذت در برقراری رابطه جنسی شود و همین امر می تواند موجب سرد شدن افراد از ایجاد رابطه جنسی با یکدیگر شود.

معایب استفاده از کاندوم
کاندوم های طعم دار با توجه به مواد قندی و وجود شکر می تواند موجب به وجود آمدن بیماری های قارچی برای واژن شوند از همین رو می توان گفت که استفاده از کاندوم های طعم دار تا حدودی از لذت رابطه جنسی و همچنین تمایل افراد برای بر قراری رابطه جنسی می کاهد. استفاده از کاندوم با توجه به این که باعث می شود رابطه به صورت غیر مستقیم انجام شود، به همین منظور باعث کاهش تحریک پذیری در افراد خواهد شد که می تواند از معایب استفاده از کاندوم در روابط جنسی به حساب آید.

همچنین در بسیاری از مواقع مردان با وجود کاندوم در آلت تناسلی خود احساس خارش یا سوزش می کنند که همین امر از معایب عمده استفاده مکرر از کاندوم به حساب می آید. همچنین ناتوانی جنسی در مردان می تواند باعث به وجود آمدن و کاهش تمایل جنسی در افراد شود که همین امر از معایب استفاده از کاندوم مجسوب می شود. عموما کاندوم ها معایب زیادی ندارند و این ها عوامل پراکنده در استفاده از کاندوم ها بودند که احتمال وجود آن ها می تواند در اکثر افراد بسیار کم باشد. برای کسب اطلاع در زمینه کاهش میل جنسی کلیک کنید

کاندوم فضایی

استفاده از کاندوم های فضایی تنها به این منظور خواهد بود که باعث افزایش لذت جنسی در زنان می شود. کاندوم های فضایی شیارهای منحصر به فردی دارند که در استفاده از آن ها زنان احساس لذت خاصی را دارا می باشند و در بسیاری از موارد گفته شده که استفاده از کاندوم های فضایی حتی می تواند از رابطه جنسی بدون کاندوم هم لذت بخش تر باشد. از همین رو خانم ها بسیار راغب هستند که در برقراری رابطه جنسی از کاندوم های فضایی استفاده کنند. البته کاندوم های فضایی از انواع کاندوم های مردانه به حساب می آیند و روی آلت تناسلی مردان کشیده می شوند ولی هدف استفاده از آن ها برای افزایش لذت جنسی در خانم ها خواهد بود.

به همین منظور امروزه استفاده از کاندوم های فضایی فزونی یافته و افراد بسیاری در سراسر جهان مشتاق بر قراری رابطه جنسی با کاندوم های فضایی هستند و مخصوصا میزان رضایت زنان از این کاندوم ها به حدی است که ترجیح می دهند حتی بدون استفاده از کاندوم های فضایی به بر قراری رابطه جنسی با شریک جنسی خود نپردازند. استفاده از کاندوم های فضایی می تواند بسیار مفید باشد زیرا از طرفی هم می تواند از بارداری ناخواسته و مشکلات و بیماری های مقاربتی جلوگیری کند و هم می تواند موجب افزایش لذت و افزایش تحریک جنسی در زنان شود. کاندوم های فضایی نیز انواعی دارند که به شرح زیر می باشند:

_کاندوم فضایی طوقی

_کاندوم فضایی اره ماهی

_کاندوم فضایی شمشیری

_کاندوم فضایی چرخشی

_کاندوم فضایی دکمه دار

سخن آخر

در انتها باید گفت استفاده از کاندوم می تواند در بسیاری از مواقع بسیار ثمر بخش باشد و از آن جایی که کاندوم ها می توانند پر از مزایای بسیار مهم در بررسی موارد بهداشت جنسی محسوب شوند، از همین طریق استفاده از آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. با وجود معایبی که در استفاده از کاندوم هست اما باید این نکته را بگوییم که استفاده از کاندوم می تواند با جلوگیری از بارداری و همچنین بیماری های مقاربتی بسیار ثمربخش باشد و همین می تواند به تنهایی دلیلی قانع کننده بر آن باشد که افراد از کاندوم در روابط جنسی خود استفاده کنند. برای اطلاع بیش تر از راه های جلوگیری از بارداری می توانید از متخصصان حامی هنر زندگی کمک بگیرید. برای کسب اطلاع در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.


منبع: کاندوم فضایی

برای دریافت مشاوره در زمینه کاندوم فضایی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.